kamera778

Alla inlägg under januari 2015

Av Edvin Magnusson - 12 januari 2015 17:26

hej allihopa idag så åkte jag in med mamma till frisören för jag ville klippa mig och orkade inte med mitt ganska långa hår så bestämde mig för att bli kortklippt här kommer några bilder jag är sjukt nöjd faktiskt:)

Av Edvin Magnusson - 11 januari 2015 19:50

hej allihopa jag hade tänkt berätta om min dag jag hade en helt vanlig söndag och tittade på serie va ute gjorde till och med lite matte man måste ju bli bättre på de man är dålig på och jag hade inte så Mycket att göra men jag kan bjuda på några oseriösa bilder:) Hoppas ni gillade detta inlägg som inte är så himla intressant men ni kan ju titta på bilderna vi syns i nästa inlägg mina underbara läsare:)<3

Av Edvin Magnusson - 6 januari 2015 18:15

Hej allihopa jag har varit på emporia och då så hade jag tänkt ha en liten haul jag har då tagit bilder:)

Detta är alla affärer jag handlade i :)

Jag köpte en telefon som är kopparfärgad och den kostade 70 kr på TGR

Jag fick skittles dessert vilket jag aldrig smakat av min kompis och jag blev jätte glad:)

Sen så fick jag en tröja från hollister som kostade ungefär 400 kr från mamma och detta är för att jag tyckte de skulle vara kul att göra en haul på bloggen:)

Sen så fick jag en tröja från HM av min andra kompis och hon vet hur glad jag blev:)

Sen så köpte jag en T-shirt för 49 de va rea igentligen skulle den kostat 149 så de va bara och jag får inte glömma jag köpte den på Cubus. Hoppas ni gillade inlägget så hörs vi i nästa inlägg hejdå:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards