kamera778

Alla inlägg under april 2015

Av Edvin Magnusson - 28 april 2015 19:30

Hej Edvins army i detta inlägg så hade jag tänkt visa mina yankeecandles har haft större innan men har typ eldat upp dem så men detta är då mina yankeecandles jag har det första och det är pink grapefruit den luktar så otroligt gott typ vår/sommar luktar den för mig. Sen den andra heter snowflake cookie och den är mer en sån här julig doft som luktar kaka men inte alls snöflinga luktar nästan lite för mycket kaka ibland. Sen det tredje och sista ljuset är ett ljus då från vårkollektionen eller vad man ska säga av yankeecandle känner mig väldigt tjatig men vi kör på och det heter white gardenia och luktar typ blomma kanske inte låter som om den luktar gott men det gör den helt klart men hoppas ni gillade detta inlägget och ni kan fortfarande skriva kommentarer om ni vill här kommer bilderna hejdå:)<3

Av Edvin Magnusson - 28 april 2015 15:38

Hej Edvins army idag så hade jag tänkt prata om bussar och vad jag tycker om dem. Okej vi kan börja med första saken dem är nästan alltid sena och de har bytt modell i bussen kommer visa bilder som visar hur det såg ut innan och hur det ser ut i bussarna just nu. Sen så tycker jag inte om när liksom bussarna kör iväg när man precis ska hoppa på asså typ jag håller på att missa bussen och så kör den när man väntar på att den ska öppna dörren inte schysst enligt mig. Det har hänt mig ett par gånger och man kan säga att man inte blir så glad efter det. Varför kommer dem försent? Jo det är en fråga jag har tänkt på väldigt länge men jag hörde en busschaufför säga att det var för dem funktionshindrade men där gick liksom droppen man kan inte säga att det är deras fel för det är det verkligen inte dem får liksom lära sig passa tiderna istället för att skylla på någon som är funktionshindrad. Jag tycker faktiskt att dem skulle kunna lösa detta på ett sätt genom att sätta tiden och den tiden dem kommer försent så får dem ändra det på busstiderna så att den kommer exakt den tiden så att man inte kommer försent till skolan tillexempel. Det var allt jag ville säga om dagens inlägg så ni får ha de så bra ge mig gärna en kommentar hejdå:)<3

Innan

Och nu:)

Åkte även över den nya bron i Karlskrona:)

Av Edvin Magnusson - 27 april 2015 21:01

Hej Edvins army nu är jag tillbaka med ännu ett inlägg jag gick en kvällspromenad som ni kanske såg i rubriken eller den förklarar en hel del jag gick ner till havet och tog lite bilder och ja det var super härligt väder tänkte jag så varför inte ut och gå och rensa tankarna lite så det gjorde jag men här kommer lite bilder om ni tycker att jag skriver för lite så är det bara att skriva en privat kommentar men här kommer bilderna så får ni ha de så gött jag ska sova iallafall godnatt:)<3

Av Edvin Magnusson - 27 april 2015 19:44

Hej Edvins army nu så har jag varit på ännu en underbar träning med friidrottslaget men man blev jätte trött vi körde stav kula och sprint och det var kul att få testa på stav för att det har jag bara testat 1 gång och det var inte länge så det var riktigt kul. Här kommer en underbar bild från Barcelona med friidrottslaget Nu är vi ju inte i Barcelona för det var några veckor sen jag kom hem eller nåt men ändå kör lite Yolo idag liksom men AA hoppas ni tyckte detta inlägget var bra så hörs vi. Hör gärna av er om ni vill att jag ska skriva om en speciell sak hejdå:)<3

Av Edvin Magnusson - 27 april 2015 15:07

Hej Edvins army är så glad att måndagen i skolan är avklarad haft prov i so och det gick super bra hade dock lite ångest i början av dagen men det gick över senare just nu sitter jag och äter Rostmackor innan man ska iväg och träna friidrott som är det bästa som finns enligt mig men ni får ha de så bra så hörs vi 1 bild kommer:)<3

Av Edvin Magnusson - 27 april 2015 07:12

Hej Edvins army klart jag inte har slutat bytte bara till nouw men kände att jag trivdes mer på bloggplatsen så nu är jag tillbaka med ganska så bra uppdatering iallafall vi hörs i nästa inlägg hejdå<3

Av Edvin Magnusson - 12 april 2015 07:26

Hej Edvins army jag var på konsert med mamma och det var jätte kul vi lyssnade på ett band som hette pink Ingo dem var faktiskt inte så dåliga men mamma fick biljettetterna gratis av sin syrra så det var ju bra tog även bild med dem mamma tog en bild så dem blev inte så bra men det var ganska dålig belysning efter konserten så bilderna skyller jag på mamma och ljuset men här kommer iallafall bilderna

Av Edvin Magnusson - 11 april 2015 22:18

Hej Edvins army anledningen till varför jag ej bloggat är för jag har varit i Spanien och vårt hotell hade inte gratis wi-fi och det kostade 200 kr så kände att jag klarade mig utan så det är därför jag inte bloggat något men ska försöka uppdatera så gott jag kan med bloggen. Jag kom hem 17:00 ungefär vi åkte kl 7 på morgonen från hotellet och fick ett lunchpaket men AA jag hade det sjukt kul och längtar tillbaka redan vi var på träningsläger i Spanien då Lloret de mar heter staden och det var fint och så men jag kommer göra en Haul imorgon tror jag så checka in bloggen senare imorgon om ni vill se de. Men jag delade rum med en som heter Hugo och det var kul men maten va samma varje dag i matsalen men det var gott iallafall vi tränade 2 pass per dag förutom på onsdagen då vi inte hade något för vi var i Barcelona och shoppade. Men här kommer lite bilder på mina grymma kompisar och bilder från hotellet och så hoppas detta inlägget inte blev för ointressant men ni får ha de så bra här kommer bilderna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards