kamera778

Alla inlägg under mars 2015

Av Edvin Magnusson - 31 mars 2015 19:44

Hej Edvins army idag så hade jag tänkt visa dagens instagrambild enligt mig asså vill bara säga 1 sak innan jag visar bilden asså på morgonen idag så tappade jag ett glas yoghurt i golvet tappade mackorna och allting asså kunde typ inte hålla i något denna morgonen men här kommer bilden hejdå:)<3

Av Edvin Magnusson - 30 mars 2015 20:07

Hej Edvins army idag så hade jag tänkt göra ett inlägg dem 10 första bilderna jag tagit på min mobil nu har jag laddat över bilder och raderat men vi kör på detta ändå hoppas ni kommer gilla detta inlägget lite iallafall men här kommer bilderna hejdå:)<3

Av Edvin Magnusson - 30 mars 2015 16:40

Hej Edvins army idag så hade jag tänkt göra en haul eftersom jag var i stan idag vill bara meddela att jag också klippt mig jag ska till Barcelona på träningsläger med friidrotten så jag behövde ett par träningsskor och även lite kläder så om ni vill se vad jag köpt så är de bara att kolla på bilderna köpte även en Tröja från Cubus som kostade 149kr tyckte att den var väldigt snygg men har bilder på allt jag köpt Jag köpte även vax från frisören som ska va väldigt bra vet dock inte vad det kostade. Träningstightsen eller vad man ska säga kostade 199kr och träningsjackan kostade 299 kr och vattentäta och vindtäta träningsbyxor kostade 249 kr skorna kostade 799kr sen så köpte jag två par träningsstrumpor för 100 sammanlagt egentligen kostade 1 par 100 kr men de var rabatt på dem men det var allt jag hade köpt glömde bara säga att träningsjackan också var vind och vattentät men ni får ha de så bra så hörs vi i nästa video här kommer bilderna:)<3

Av Edvin Magnusson - 30 mars 2015 07:11

Hej Edvins army idag så hade jag tänkt göra en dagens outfit och då så har jag ett par blåa jeans från Cubus som kostade 299 kr och en skjorta med en vit tröja under båda klädesplaggen kommer från Cubus det blev en liten Cubus outfit ska även ha mina Nike sneakers och en jacka från stadium hoppas ni gillade detta inlägg hejdå:)<3

Av Edvin Magnusson - 29 mars 2015 20:17

Hej Edvins army jag började blogga för att jag tyckte det verkade kul och inspirerande och sen för att jag ville få människor en ganska så stor inblick i mitt liv har inte varit så aktiv inom bloggandet pågrund av att intresset har sjunkt men nu är jag tillbaka igen och är så himla inspirerad för att min bästa vän nimo visade en sida som var väldigt inspirerande och ja det är typ därför jag började med att blogga eller en stor del bakom det jag har också älskat att skriva på nätet och så men ja jag vill bara att ni ska se ett citat som jag anser har hjälpt mig igenom mycket här i livet här kommer det men ni får ha de så bra så hörs vi xoxo<3

Av Edvin Magnusson - 29 mars 2015 17:41

Hej allihopa jag har köpt/fått ett par skor av mamma som heter Nike sneakers dem är helt vita asså dem är så fina tycker jag och jag älskar dem bara så himla mycket. Dem passar typ till alla sorters outfits och ja så dem har jag köpt/fått vi syns i nästa inlägg älskar er jag hade tänkt döpa er som läser min blogg till Edvins army om det är okej annars kan ni bara skriva till mig idéer och tankar om namnet Edvins army men vi ses hejdå:)<3

Av Edvin Magnusson - 29 mars 2015 17:04

Hej allihopa detta är typ värsta tråkiga söndagen så jag bestämde mig för att göra en sak göra ett inlägg till och det får handla om lite random saker jag hittade ett par låtar som jag vill dela med mig av som heter truffle butter nicki minaj och Lil Wayne tror jag har gjort den Trap Queen, lean on, follow me och AA det var dessa låtarna jag ville dela med mig av för tillfället om ni vill ha tips på flera låtar bara släng in en kommentar till mig:)

Av Edvin Magnusson - 28 mars 2015 18:59

Hej allihopa ni kanske vet att jag varit i Sälen det var så himla kul att vara där jag åkte nästan alla backar vi va där med skolan dem bjöd på allt förutom mc Donalds när vi kom dit det tog ungefär 10 timmar dit väldigt jobbig bussresa men när man väl va där så var det jätte kul det var faktiskt inte så stor skillnad i temperatur till skillnad från Karlskrona men man upplevde de som varmare där. Vi fick laga våran egna mat och diska och städa själva men asså det obekvämaste var att ha pjäxor asså dem va jätte osköna men man vande sig senare vi åkte även längdskidor:) men här kommer lite bilder från Sälen:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards