kamera778

Alla inlägg den 11 maj 2015

Av Edvin Magnusson - 11 maj 2015 19:36

Hej Edvins army idag så hade jag tänkt dela med mig av vad jag tycker om bussar jag tycker att dem är okej men asså busschaufförerna kan ju inte hålla tiderna som dem satt ut antingen kommer den försent eller för tidigt idag så skulle jag ta bussen vid kyrkogården 8:an men asså fattar inte det står att den ska gå 31 och 01 och då så hoppade jag av 5 centrum vid 24 och då så va bussen tydligen inte där så fick vänta till 40 men den kom inte är så trött på att man ska behöva gå för att bussarna inte kan hålla koll på tiderna men nu är det ju inte så långt men om det skulle vara det så får dem ju ta och passa tiderna. Ni får gärna skriva andra saker jag kan ta upp min åsikt i jag kommer att lägga ut en bild från we heart it så ni inte tror att det är så bussarna ser ut hejdå:)<3

Av Edvin Magnusson - 11 maj 2015 17:24

Hej Edvins army nu är jag tillbaka med ett inlägg där jag då ska visa min dubbelsäng den är 160x200 och finns att köpa på Ikea om ni med vill ha en sån säng den kostar runt 6000 och jag var inte beredd på de men nu har jag äntligen den sängen jag alltid har velat ha och jag älskar den så mycket den är så skön och så mjuk ska försöka få in ett åsiktsinlägg till bloggen idag tack för att ni läste detta inlägg nu kommer bilderna hejdå:)

Av Edvin Magnusson - 11 maj 2015 15:35

Hej Edvins army förlåt för att det inte kommit ett inlägg om sängen än för vi var tvungna att sätta ihop den och det tog väldigt lång tid och det skulle inte va så jätte bra kvalité på bilderna då men det kommer ett inlägg senare idag. Nu går vi vidare till det jag skulle prata om jag har såklart en Jellyboard vissa har skateboard vissa har pennyboard men kände att den jag har är bra för mig för jag är ju nybörjare så jag åkte lite igår det var jätte kul och min Jellyboard är orange på hjulen och grön på ovansidan eller vad man nu ska säga jag älskar den och åkte lite i området så här kommer lite bilder kommentera eller skriv till mig om ni vill att jag som sagt ska skriva om en speciell sak hejdå:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards